واکنش گرا بودن سایت از عواملی است که در طراحی سایت باید در نظر گرفت
نوشته شده توسط : hiwebex

با طراحی سایت به صورت واکنش گرا به نتایج زیر دست پیدا خواهید کرد:

هزینه و زمان کمتر

فکر کنید اگر می خواستید مثلا برای ۳ ابزار تبلت، تلفن همراه هوشمند و کامپیوتر های معمولی طراحی سایت و قالب انجام دهید چقدر باید زمان و پول صرف می کردید.

زیبایی

زیبایی قالب واکنش گرا آن جا خود را نشان می دهد که شما سایتتان با هر ابزاری که در بازار وجود دارد، هماهنگ کرده و نیازی به طراحی وب سایت به شکل دیگر نیست.

توان رقابت و حرفه ای

وقتی امکان بازدید سایت شما از طریق هر ابزاری وجود دارد، شما در رقابت با سایر سایت هایی که چنین قابلیتی ندارند جلوتر هستید. پس طراحی سایت شما حرفه ای است.

افزایش ترافیک سایت

وقتی اغلب بازدید کنندگان، سایت ها را از طریق موبایل مرور می کنند، پس چرا سایت ما نباید واکنش گرا باشد؟! اگر در هنگام طراحی سایت، مخاطبان شناسایی و شرایط آن ها در نظر گرفته شود قطعاً ترافیک سایت بالا خواهد رفت

محتوای تک، رتبه بهتر در گوگل

اگر طراحی وب سایت شما، به صورت واکنش گرا نباشد، مجبور هستید در هر قالب محتوا قرار دهید. قطعاً تولید چند نوع محتوا راحت نیست، منتشر کردن یک محتوا در سه قالب هم که سئوی سایت را تخریب می کند. پس طراحی وب سایت با یک قالب واکنش گرا و یک محتوای ناب و تک، بهترین انتخاب است.

مزایای طراحی سایت را به صورت واکنش گرا خلاصه کنیم:

نیاز به طراحی چند قالب برای یک سایت نیست و هزینه‌ های مالی و زمانی برای وسعت دادن سایت کاهش می یابد. دیگر شاهد نسخه های مختلف سایت خود نیستید و یکپارچگی وجود دارد.

تمامی صفحات شما یک آدرس واحد دارند. با طراحی وب سایت به صورت واکنش‌ گرا دیگر به فکر اندازه نمایش گر کاربر خود نیستید. لپ‌تاپ یا تبلت یا موبایل فرقی ندارد. یا حتی گجتی که هنوز روانه بازار نشده … سایت شما پاسخ گوی همه ابزار ها هست.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت حرفه ای راهنمایی نمایند تا طراحی سایت حرفه ای خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: